Lkpg hos Tessi

09-03-29

Då va jag på bussen hem ifrån min kära Therese i Linköping.

Hände många oväntade och roliga saker igår.
Vi började med en sallad på Waynes coffe house.
Ville ju till Olearys och kolla hockeymatchen samtidigt..där är ju maten såååå kass,
Mamma och pappa fick uppdatera mig under matchens gång via sms :)
Kom iof hem vid 17 så vi han kolla ganska mkt ändå:)
Go HV 71!!!! final!!!








Jag låg och kelade med Tiquila i sängen. dundersöt vovve!! :)




"Yooo wzup" loocken :P




Väntade på bussen till Helena och en för, förfest





  


Då va vi framme hos Helena. drog lite jäger och dunkade musik :P







         

      


Lilla Tessan slog på gumpen när vi skulle ner för en hal och geggig backe.
Klänningen, väskan och handskarna blev helt leriga.
Men det löste vi bra :).
Medans Tessan gick in i badrummet och tvättade rent
gick jag runt i studentkorridoren och letade fön för att torka klänningen
Den gick sönder (haha) så lånade ett strykjärn ist :P




Väl inne på festen tyckte jag att jag såg någon jag kände igen.
Kollade lite närmare...
Niclas.. vafasen. de va ju Niclas! haha!!
(min kära vän ifrån Magaluf och Ystad)
Han blev lika förvånad som mig
och sa "Men hej din lilla trollunge :D"
Det va sååååå kul att träffa dig igen vännen :)



      


Efter förferre vatt det in mot centrum..
Bussgubben körde iväg från oss. Gaah va arga vi blev.
Satt och väntade på den andra bussen i typ 20 min.
Medans Therese pratade i telefon tog jag kort :)
Resultatet ser du här nedan :)



       

   


När vi kom in till stan behövde vi få ut lite vätska från kroppen
Lovade Therese att inte lägga ut en speciell bild höhöhö .
När hon väl satt där vid trädet vändes hennes väska upp och ner allting ramlade ut :P




Tack Therese min älskling för bravaderna i Linköping :)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0