I dropped the bomb

09-03-31

Hela dagen har jag gått och varit nervös för att släppa bomben för min chef om att jag vill till Magaluf...
16.20 stod vi äntligen vid sidan om varandra och inga andra störde..

********************************************************************

jag - duuu.. det är något jag måste prata med dig om...
(han kollade på mig med höjda högonbryn och fundersamhet)
det är såhär att mina chefer ifrån mallis har ringt mig och undrar om jag vill åka ner och jobba.

Arre - Jaha... vill du det då? När då?

jag - andra veckan i maj. de senaste veckorna jag jag blivit jättesugen.
ska börja plugga och så sen så.... ja det vill jag.

Arre - om två veckor??!?!?!

jag - hehe nej.. andra veckan i maj..

Arre - Klart att du ska åka ner om du vill det. jag ska inte hindra dig.
Säg bara till i god tid när du bestämt dig så jag kan lägga ut en annons.

jag - jo . men ville ändå prata med dig om det..

********************************************************************

Kunde äntligen pusta ut av hans positiva reaktion..
Förlåt till alla er som bli kickade och söker jobb dygnet runt..
Så går jag och bara "leker" med jobben.. okej. et av fel ordval.
försäljare är inget för mig. gick tillbaka till Arre och nu kom denna chansen upp så.....


Nu ni Annie och Catrin... Nu köööööööör vi!!!! :D
Ida för sjuttsingen. Nu har jag tagit steget.. nu följer du med också :)
Åker typ andra veckan i maj


Annie, Jag, Stina, Jerry, Marcus, Kevin - Piratbåten!!


(Christoffer, Casper - guider) (Kim, Jack, Jag- jobbade ihop)


Marcus och jag kör en piratfight :)


Mitt jobb på magaluf. klicka på bilden för att komma till hemsidan



XOXO

Kommentarer
Postat av: annie

ooh yes my love! snart är ligan samlad igen, JAG LÄNGTAR EFTER DIG! puuuuss

2009-03-31 @ 21:20:14
Postat av: Berget

jaha.... da var det klart da!!!



du stannar till den ..?? minst 15 augusti va..?vavavavavava????????va va va??



Yabba dabba dooh



Bodyshot for life

2009-04-01 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0