HV blå är dem bästa hejja hejja HV!!!

09-03-19

Får be om ursäkt att jag är sämst på att blogga under dagarna..
Har massa idéer och sånt. men orkar inte skriva ner :S..
Ska försöka bättra mig!

Nu har jag tyvärr mist en trogen läsare.
Rebecca .. min egen syster har bojkottat mig..
till vilken anledning? hmm. jag minns inte riktigt faktiskt hehe

På tal om Rebecca var hon och Alex här och kollade när HV krossade FHC med 3-1!!! så gött!!
Med sig hade dem chokladpudding och glass.





 


Nu till lite jobbpics :P
En makaron som legat i varm vatten i typ 4 timmar och en makaron som är normal :P




Jessicas bröst bakas i pizzaugnen -höhöhö!!

  

over and out

Kommentarer
Postat av: Ida

det där med chokladpudding såg ju inte helt fel ut :) Jag ska egentligen gå o träna men just nu e jag såååå osugen!

2009-03-20 @ 09:49:06
URL: http://idaaaaaaaa.bloggagratis.se
Postat av: Jessica

Mina fina bröst...hahaha

2009-03-22 @ 14:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0