Fredag med Becc

09-03-06

Kvällen spenderades i Lerhagen tillsammans med Becc
Det som stod på schemat var tre grejer
- Kanelbullar
- Let´s Dance
- Färga beccs hår


Min kära syster skulle mjuka upp smöret lite genom att
värma det i micron. Hon la in smöret med pappret på,
vänder sig om och det börjar brinna.
"Erica det brinner, ta kort, ta kort!! :D"
haha!! vi irrar runt som yra höns för att släcka elden.
Jag löste det tillslut genom att blåsa  hehe.
Rebecca är ju trots allt blond så vem är förvånad? ;)

   

    


Jag ville verkligen ha degkanterna på bullarna men Becc
 va envis och tyckte att de ska gräddas i ugnen,
så det blev knappt någon deg för mig :(
Skrapade ur sista ur bunkarna ist :P

  


Sen vatt det dags för pensling med en tea-sil
Man tager vad man haver :)



  

    


Och swisch in i ugnen...




Ser smarrigt ut, snart färdiga :)




Resultatet blev Seven Heaven!
5 av 5 toaster :P
supergoda!

  



 

Kommentarer
Postat av: becca

haha. jag förklarar det mer som.. "det enda VI kunde komma på va att ta kort" :P

2009-03-07 @ 09:28:04
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: martina

haha.. typiskt att det första hon tänkte på var kameran :)

2009-03-07 @ 12:55:32
URL: http://martinaronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0