från törris till utis

09-03-15

Lördagkväll Erica 22 sitter hemma i sin lägenhet alldeles, alldeles ensam.
Tvätt och melodifestivalen står på schemat...

Klockan tickar och lördagskvällen leder mot sitt slut
men då händer det.. Ida ringer och säger att de varit på harrys
och att de ska ut sen.. '

och just i detta moment vände mina tankar om,
en trist kväll med mig själv och Teven är ett minne blått...

Jag satt här helt sunkig efter jobb. flötig och äcklig.
korkade upp sa Nu Kör Vi! :D
21.30  hoppade jag in i duschen.
22.45 vart Ida, Frida och jag påväg mot vår natt!

Kikade förbi en inflyttningsfest sen bar det av mot Centrum.
Många kan tycka att Centrum bara är för utlänningaer och småbarn
Men vi kan iaf upplysa om att vi tycker det är kul där. Bra musik och inte
bara torrisar som sitter och smuttar vin.


Med tanke på att vi inte känner så många i Jönköping
gick vi in med inställningen att röja sönder stället :P
Och som vi gjorde det!! :D sååå ball!
Ett tag var jag på scenen helt själv..
Vilket jag förstår..
de andra kände ju sig som loosers när jag va där uppe ;)
(moahahahha.. mmm sure :P)


Tack Ida och Frida för att ni gjorde en totalomvändning på min törriskväll! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0