FHC vs Hv71

09-03-21

Snart är det löning!!!
 kom jag precis på när jag kollade vilket datum det var idag :)


Precis hemkommen från jobbet.
Jobba på en lördag. hur kul är det? Det stör mig faktiskt ingenting.
Mina arbetskamrater är mkt trevliga.
Pizzabagaren Josef kallar mig blomman hihi :).
Det bästa är den sista timmen.
När vi låser dörrarna till restaurangen klockan 16 är det vår tid!!
Städningen är i full gång likaså musiken.
På senaste tiden har det blivit The Voice of Hip Hop and RnB. Sinnesbra kanal :)
Såååå vad jag vill säga är att jag trivs på mitt nya jobb.
 Rörelser och trevliga människor hela dagarna


Nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt sen blir det upp till Tina för att kolla när Hv71 krossar göteborgarna!!!
Äta lite god mat med familjen och njuta av hockeyn på 50 tummaren. De är grejer de :P

Ida har fest idag... hmm.. ska jag eller inte?


XOXO




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0