Sunbrills!!!

09-03-30

Tja tja tja!!!
Hoppas allt är bra med folket!


Idag fick jag hem ett brev som det va någonting buckligt i..
undrade vad det kunde vara. Spänningen i mig steg :P
..där låg ett par solbrillor :)
...ja just de ja. de beställde jag ett par i fredags hihihi :)
Vet vad du tänker nu mamma. att jag köpte ett par fina dyra glasögon innan..
meeeeeen nu tänker jag faktiskt smart här.
I stället för att använda de fina glasögonen när jag bara är ute och går
eller gör något knasigt kan jag då ha de här för 149 kr :)
Bra va? :)

 by the way.. brillorna hittade jag på www.studio86.se
De har alla möjliga sorters glasögon och alla kostar 149 kr styck :)


take a look at my new brills!








sooooo what do u think? :)

XOXO

Kommentarer
Postat av: hanna

skitsnygga cooling! <3

2009-03-30 @ 22:35:32
URL: http://hann4.blogspot.com
Postat av: Ida

Hallå jag vill me ha sånna. Ska du beställa mer säg till då!!!!!!!!!!! :)

2009-03-31 @ 10:36:23
URL: http://idaaaaaaaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0