Bröderna Manzano

09-03-22

Min dag har innehållt många klipp ifrån you tube.
Bröderna Alejandro- och Daniel Manzano
gör akustiska covers på diverse olika hitlåtar.
Tillsammans med en underbart mjuk, rofylld röst
och härligt klingande på gitarr eller piano
skapar de ett lugn i min kropp.
Jag lutar mig tillbaka och njuter av tonerna.



Lyssna på några av mina favoriter här

"Apologize" - One Republic
"Disturbia" - Rihanna
"Forever" - Chris Brown
"Wonderwall" - Oasis

       




Mor och far åkte hem idag med :(. Alltid skönt när ni kommer upp :).
Kollade handbollen och lite annat smått och gott med kära Ida
Började kolla på "No country for old men" .. 4 Oskars..
öhh.. av mig och Ida blev de klickade efter 50 min..
Inget för oss!!
Sen vatt det The City för mig!
 Love Love Love!!!!! :)






XOXO



Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Hjärtat! Alltid lika skönt att komma upp till er.

2009-03-23 @ 07:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0