Dryga och Trevliga gäster

09-06-18


Innan jobb igår gick jag och Ida till Palmanova för att köpa jobbskor. 7.90 e är okej pris.. mina andra börjar sjunga på sista versen så de av läge nu.
efter jobb gick jag ner till Ida och tjötade lite. har jag sagt vart hon fått jobb? om inte så på grabbarna grus beach club i inträdet.
Drygt med folk som försöker pruta och komma in gratis.
(det har vi iof alla problem med.. alltså i barerna också.
de vill ha gratis shots lr billigare drinkar. Jaha?!
om du är på krogen hemma och får en drink serverad för 95 kr inte säger du -vi tar den för 75 kr va?
nötter!! bara för man är utomlands liksom.
Vår bar måste väl med gå runt lr?
dessutom kostar en drink här nere bara 55 kr typ.
dunderbilligt ju jämfört med Sverige)

Sen finns det de gästerna som är helt underbara också. Jag fick väldigt bra kontakt med ett gäng på 6 göteborgstjejer som var på e-fyran varje kväll. runt 22 hela högen. (Oftast de yngre som prutar.) Hur söta och vänliga som helst.
Igår var det tre Hbg:are som blev försälskade i Ida  :). sååååå söta hehe. 

- du är så vacker
- jag kan inte kolla på dig för ajg blir bländad av din skönhet
- vi måste gå här ifrån, jag kan inte kolla på dig så vacker du är
      hehe gulliga små pojkar. När jag kom dit sa de
-du är med jättevacker, Men vi känner ju ida (träffat henne på fyllan två dagar :P) så hennes personlighet och utseende gör henne världens vackraste. Om vi lär känna dig är du säkert också världens vackraste.
- Ni är så vackra tillsammans.
      De hade gett Ida två rosor och sa sen att Ida kunde ge en till mig så kunde vi ha dem tillsammans :)

Igår var det tre norska damer som åt hos oss och jag var deras servitris. När de skulle gå sa den ena
- Gud så vacker du är, jag tycker verkligen det, jättevacker
Roligt att höra komplimanger sådär från olika åldrar och kön :).

Nu sitter Annie i frisörstolen och ida färgar utväxten. Man vill ju vara fin när midsommar stgår inför dörren :)
Börjar jobba om 3 timmar... ska försöka hinna handla innan dess med... till imon då.

Nu ska jag äta gröt tänkte jag.
Hörs snart igen

(ska försöka vara så duktig som jag varit nu de tre sista dagarna)

XOXO

Kommentarer
Postat av: Urban

Men du är ju snygg

2009-06-22 @ 11:42:56
Postat av: ...

Va är det för fel på att pruta på krogen?

2009-06-24 @ 07:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0