Roadtrip

09-06-09

Jag får väl börja som vanligt med att be om ursäkt för att jag inte uppdaterat på ett tag. Jag var på väg med då lagga datorn...

I alla fall så trivs jag fortfarande som fisken i vattnet


1.Idag har jag, Ida, Jessica, Annie och Lovisa (Annies kompis hemifrån) hyrt bil. Åkte först till Palma för lite shopping.
Körde en runda i  Magaluf och tutade massor utanför E-fyran och Göken. hihi :)
Nu blir det snart siesta för att senare åka in till Genova och äta en bit mat (känt för sitt goda kött). Efter det blir det Portals och lyxbåtarna för en drink eller två. Dock inte för mig eftersom jag kör.

2.En natt när vi kom hem ca 05 skriker Ida, direkt efter skriker jag.. Äckel Åke springer runt på golvet och vi ska försöka fånga honom. Jag jagar honom med ett glas...Ooopps där högg jag ett ben. Så ja. nu va han fast :P.
Morgonen efter levde han.. trodde han skulle kvävas ihjäl.. men icke de inte. Sprutade insektsprej på Åke och då dog han efter några timmar.
Nu simmar Äckel Åke i kloakerna MOAHAHAHA! (kackelacka)

Ska bli bättre på att uppdatera.. orkar ju inte skriva om allt här jue..
Iaf så har FC Köpenhamn (handbollen) varit och festat på mitt jobb flera kvällar i rad :D


Tar alldeles för lång tid att lägga upp bilder här.. och nu har jag så ont i huvudet så jag ska sova en timme.
Hörs en annan dag.

XOXO

Kommentarer
Postat av: mathilde

Kul att du har det toppen,sköt om dig.

Kram Mathilde

2009-06-09 @ 20:56:59
Postat av: Rob

bilder????!!!!

2009-06-10 @ 19:57:39
Postat av: ahnna

Härligt att du skriver, även om det inte är allt för ofta. Men jag vet hur det är, man tappar orken och berätta. Det kommer ju nästan inga bilder från mallis färutom från dig, så bra jobbat. Ha det finfint.. Kramar

2009-06-11 @ 09:44:49
URL: http://ahnnaga.blogg.se/
Postat av: tina

era djurplagare...tank om nan skulle stoppa in dej i ett stort glas rum over natten med ett brutet ben...fy dej...hahahahahahahah ake kanske har nan familj som anmalt honom pa efterlyst nu ...5 sma barn som inte far nan mat pga er!tank pa att det ar kriser och allt...hihihihihihihi

hoppas ni hade kul tjejer...godaste maten eller huuur..vill oxaaa

puss !tinaaaa

2009-06-12 @ 21:07:54
URL: http://tinitah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0