Porto pi

09-06-16

Fajitas på labodega kunde ju vara hur gott som helst! Love Love Love!!
Jag och Linnea va ute en sväng och sen jag ner och hängde lite med Ida när hon jobbade. Gick hem 05.30 när hon slutade.
Upp 10.30 för att åka till Porto pi för midsommarshopping. Hittade tillslut en typ gräddfärgad klänning som kommer passa såååååå bra till mina nya skor :)
Ida, Linnea och jag skulle ta bussen hem och missade både 106 och 107 på håret. Satt och väntade 30 min ist. jag somnade som en stock när vi väl kom på.
Upp till E-fyran för en dagens. Kycklingfilé med klyftpotatis och apelsinsås.

GAAAAH!! vi glömde den blöta tvätten på e-fyran.. jobbigt! får la självtorka idag efter duschen med.. lr ta ett lakan.

Ida somnade som törnrosa och jag städade undan lägenheten.
Det förtjänade hon iom att hon jobbat sent och det har alltid varit hon som städat innan.
Min kära lilla husfru :)

Nu har vi klippstuga här på balkongen. trevligt trevligt.

Förresten.. har nog glömt säga att kricke och adrian har ju kommit ner. Nu är lekstugan i full gång igen! SÅ ball :D
Köpte leksaker för 400 E.. hmm. känns som jag sagt något om detta innan...men men.. kul är det iaf!
Även Pereaux har anlänt till ön och det är vi många tacksamma för. Äntligen en riktigt grym DJ!

XOXO

Kommentarer
Postat av: becca

jag vill se klänningen!

2009-06-16 @ 22:30:47
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0