Knas i Magaluf

09-06-15


Jaha.. vad är det som hänt? hmm.. ja just ja.. E-fyran hade Tacobuffé igårkväll.
Va fullt ös vill jag lova! Glada turister som festar järnet!!'
Kändes som jag jobbat jättelänge och klockan var 01.30 meeeeen hon var bara 23.00 :S..
Sen rullade det på ändå så det va lugnt.
Min kära kollega Erik fyller 22 idag så han va ju en aning på lyset igår.
Johan hällde i honom en hel kanna öl genom en tratt när han redan va dyngrak.. stackarn hehe.
Dock blev det lite svårare för alla att stänga. va ju nite bara Erik som var fuller.
Tur de har en kvinna i truppen som har lite kontroll iaf ;).
En tunna med glas skulle bäras upp från källaren men tappades vid halva trappen. Glassplitter överallt.
Gick även sönder några Breezer och glas. knaskväll hehe. Bra kassa iaf och kul :).

(varning för många klockslag)
Vi va klara vid 03.40 typ. väntade lite på Ida så hon, annie coh lovisa kunde följa mig hem.
Va tvungen att sova iom att jag skulle börja jobba 11.00 idag.
somnade vid 04.30 och vaknade igen 06.00..
Ida kom hem 06.15.. vi låg och tjötade lite sen somnade hon.. men jag kunde verkligen inte somna om. Var såååå hungrig.. bara käkat flingor 18.30.
Satte igång datorn, mamma och Juan va online på msn så surrade lite med dem.
Gick och la mig igen.. men nähe.. kunde fortfarande inte somna.
käkade lite Kellogs K med röda bär :).
Och runt 08 somnade jag... nu är jag dundertrött i ögonen men blir ingen sömn för mig nu.
Ska till La Bodega och käka med Ida, Linnea, Lovisa och Oscar ikväll. Fajitas för hela slanten :D. Lovisa åker hem imon så det blir en liten avskeds middag för henne.

Ikväll blir det lika lugnt för mig som igår. Ska upp tidigt imon för att åka in till Portopii och köpa midsommarklänning :)


Nu har nog ida fått jobb med!! Kul och skönt för henne så hon inte bara behöver gå och spendera pengar hela tiden. Hon har ju dock en hårsalong här ute på våran balkong som hon får in lite cash på :). Den är omtyckt vill jag lova


Saknar min familj, släkt och vänner! <3
XOXO


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi saknar dej med!

2009-06-17 @ 08:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0