Jag gillar ju det!!!

09-06-25

idag är det ett år sen jag satte min fot på mallorca för första gången .. en parantes :)

Pratade med mor min på msn..

Mamma- du har fått din elräkning
jag- jasså? :S hur mkt va den på?
Mamma- 12 000
jag- åhh så kul
mamma- nej skojar bara. 1240, för 5 månader
jag- meen guud hahahha! usch vad du skrämde mig!! hehe

sjukt gött.. riktigt billigt blev det.

mamma- jag ska berätta en sak till. hade inte tänkt göra det förrens vi kommer ner egentligen.
dina pengar från försäkringskassan för knäskadan har kommit.
det blev inte så bra :S
jag - jasså?
bla bla bla.....
mamma- du fick 25 000 :P


kunde ju bli hur glad som helst :D. dunderskönt med lite klirr i kassan.. behövs till hösten om inte annat.

Annie kom och skrämde mig här nu.. hon vill gå ut. men klockan är 01.30.. då måste jag hem, duscha och göra mig iordning.. näää. det ligger inte högt på min lista nu vil jag lova.



XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

Inte från försäkringskassan. Från den privata försäkringen har du fått pengarna för knäskadan. Pengarna från försäkringskassan sen du var sjuk i höstas har vi inte sett till än :(.

2009-06-26 @ 05:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0