Varför?

God Afton alla mina trogna-
 (vilket jag förmoda är ganska få)
och icke trogna läsare!

Idag ska jag ställa mig frågan varför?
Har någon svar på mina frågor
 är ni välkommna att
besvara dem under
 kommentarer

 

- Varför hände detta lilla Ida också? Tänker på dig hjärtat! Det kommer att bli bra, bara håll ut och ge allt för att nå målet  att spela igen!

- Varför kan inte vaktmästaren laga den tvättmaskinen så man slipper tvätta halva natten?
 *booooring*

- Varför ska försäkringskassan vara så elaka?
 Jag behöver mina pengar för att leva!!

- Varför ska msn vara helt knas?
Tar mig antingen över en timme att loggas in, eller loggas jag inte in alls.

- Varför kan det inte vara lättare att sälja?
 åter igen, jag behöver mina pengar!

- Varför är jag pigg vid fel tillfällen och trött vid fel tillfällen?
Måste lägga min energi på rätt saker.

- Varför kan inte livet vara lite, lite enklare?

- Varför kan man inte förflytta sig till en annan plats genom att knäppa med fingrarna?
 Skulle ju vara hur bra som helst!

- Varför finns det inget uttag i min hall?
Så jag kan ha min nya lampa tänd utan att behöva använda en ful sladd.

- Sist men absolut inte minst. Varför kan det inte vara närmare till Västerås?
 Vill kunna träffa Viktor precis när jag vill.



Detta blogginlägget var kanske inte det mest uppfriskande eller glädjande,
 men det är ju såhär livet ser ut just nu...

p.s läs imon då jag kommer skriva på samma sätt
 men i en positiv synvinkel =)

Nu ska jag ner till tvätten, sen sova.
Godnatt vänner!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: hanna

blir det ett "därför" inlägg då? :p

2009-01-28 @ 12:20:51
URL: http://hann4.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hehe ja precis :D

2009-01-28 @ 12:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0