Prinsesstårta!

Jajemen.. Prinsesstårtor för 60 pers hade de beställt in med det nya rekordet på. schüggt schnüggt!!

...meeeeeen... nu är det ju som så att det är januari och beachen är närmare än man tror... så någe tårta blev det icke för mig... Käkade en klarröd, frisk och smakrik paprika ist.. *klapp på axeln erica* :P. Det tycker jag att jag förtjänar iaf :).

Va på sjukan på lunchen. glömde mitt frikort så fick åka tillbaka till jobbet för att käka. lånade sedan en bil för att köra hem och hämta det.. åkte til vårdcentralen för att ta proverna... men nahe!!! då kunde de inte ta dem för att hon på sjukhuset redan ahde dragit ut lapparna.. "kom tillbaka på måndag"... .amen guuuued!!!!! missade för detta lunchrasten plus 50 min arbetstid..

nahe. nu är rasten slut. back to work!!


hörs ikväll.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0