Nu kör vi!!

Hej hej!!!

Jaha, då har man skaffat en blogg... igen.. får se om jag är bättre på att uppdatera den här gången :D

Sitter just nu och kollar på Croatien vs Sverige i handbolls VM 7-7.... på lördag lir det då fest och alla verkar taggade. sjukt nice :D. Färgade håret  med ljusbrun färg nyss.. nja... ingen hit det där :P. Lär köpa en toning imon och slänga i... vet dock inte hur jag ska klara det med 6 kr på kontot.. SERIÖST!!!! vart har mina pengar tagit vägen? :S. Kommer gå sjukt mkt back denna månaden.  Hoppas jag får lönen från caféet och pengarna från försäkringskassan snart!!



Måste ju bara berätta om min katastrofdag igår. Helt sinnessjuk dag.

1. läkaren va sjuk så blev inget besök.
2. trampar på en sjukt het plattång, bränner mig och får en blåsa på ringtån.. aj aj :S.
3. jobbet gick kasst
4. iom att det varit så halt ute har de grusat alla cykelvägar med 300 kg grus. nu när isen är borta ligger grusen kvar och min cykel glider iväg... när jag sitter på då :P.. vilket betyder att jag ligger där som en platt groda mitt på cykelbanan..det ska väl vara jag till det va.. dessutom hade jag mina nya byxor på mig som skrapades upp lite .. höften är helt blå nu.. schnüggt!!!, blev ett litet hål i min jacka och skinnhandskarna skrapades.

jag hade dock ett par bra timmar. becc klippte mig coh det blev fint :). Gymmet gick toppen!!
sen hade jag en svacka till efter detta

5. ett solarie ledigt.. men hallo. trodde jag på det själv eller. med min flyt den här dagen är det klart att det är upptaget när jag tvättat av mig sminket.... aja.. det bar hem och dagen slutade sämst!!!




Imon blir en härlig kväll :D. träffa vännerna jag inte träffat på flera flera månader!! toppen!!
Skulle dock vilja träffa Viktor med. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge :).

(12-11 till croatien nu.. straffkast sverige.. kom igen nu larholm!!!! så ja!  12 lika. )

*psst* kolla mina länkar ;)



Jaha.. detta va då mitt första inlägg... gav dig kanske inte så värst mycket  :P. förhoppningsvis något smile iaf:). Lovar att det kommer bli bättre :)


Ha de nice people! see u later... aligator.... ööhh.. hihi :P. tjipp!!!

Du och Jag, Du och Jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0