Guten morgen alle sammen!!

God morgon gott folk!

Gröt kan ju vara en räddare i nöden. Har man ingen frulle hemma är det bara att koka upp lite havre och vatten.... klart.. Perfect!!

Nu ska jag göra mig iordning för another day at work.. det är fredrag vilket betyder slutar 16.. Love love love!!
Igår gjorde vi historia för 121.nu... Har aldrig haft så bra försäljning någonsing.. jag bidrog dock inte så värst mycket till detta :(... men får  vara med och fira iaf.. Gillar´t!! :P

oj oj.. klockan är mycket.. vad ska jag ha på mig idag då?

Hörs senare! Hoppas ni får en lika bra dag som jag ska ha :D.

Tjingeling


p.s... mitt förra inlägg blev lite knas.. svenskan va kanskeinte den bästa :P. borde ju vara " namnsdagen" hihi. d.s



Kommentarer
Postat av: becca

blev chockad. att du redan gjort 3 inlägg!

men de e kul :)

2009-01-23 @ 08:05:20
URL: http://rebeccaronnysdother.bloggagratis.se
Postat av: becca

shit. blev chockad! redan tre inlägg!?!

men de e kul :)

2009-01-23 @ 08:06:43
URL: http://rebeccaronnysdother.bloggagratis.se
Postat av: Mamma

Kul att du med har börjat blogga igen. Följer med spänning och goa skratt.

Kram mamma

2009-01-23 @ 08:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0