Därför!.... Lycklig!

God afton igen alla nära och kära!
Som lovat så ska jag skriva om lite mer positiva saker idag
och min kära vän Hanna kom med förslaget "Därför!" som är taget =)


efter många minuter med "made in sweden" och tankar på ordet "därför" kommer  jag inte på någonting!...

Jag skriver lite positiva saker rakt av ist för att rada upp dem :).


Till skilnnad från igår gick det toppen på jobbet idag :). underbart!! Ska ge en massa cred till min lillasyster Martina som va ännu mer toppen! Go girl :D

Jag är lycklig att jag bor så nära mina systrar och Ida!
Jag tycker även att det är ledsamt att mamma och pappa är långt borta men det är kul att de hälsar på ofta. Lite distans får man ha till sina föräldrar :P.
Jag är lycklig för att jag kan träna igen utan att få ont i mina leder eller ryggen.
Jag är lycklig över att ha sån underbar släkt
Jag är lycklig över att jag har så underbara vänner som stöttar mig i alla väder.


Nu ska jag få min skönhetssömn så jag kan kämpa lika hårt imon på jobbet!

Godnatt people!! :)





Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack Erica!



Men glömde du inte något/någon i din lycka?



Älskar dej och dina systrar!

2009-01-29 @ 07:07:06
Postat av: Olivia

Hej Erica!

kan inte annat än o le åt att du mår bra igen. Härligt! Så hemskt och oförståeligt när de tar emot i kroppen. Jag är tacksam för varje dag jag är "frisk" och det är verklig LYCKA (liksom mkt annat:))

Hoppas du får fortsätta må bra och trivas i din "nya" stad!



Kram

Olivia



ps. jag åker snart till Thailand :), om du vill kan du följa mig på http://johannaocholiviaithailand.blogspot.com

2009-01-29 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0