Chipskropp?!

Godmorgon alla glada!!



Äntligen är dagen kommen!! 24 Januari 2009 kommer bli sååååå grymt :P.. Ikväll blir det Inflyttning- & Födelsedagsfest!!... med lite vidare efetrtanke då jag satt datumet 24/1 kom jag på att jag har även namnsdag  :). Grattis Erica, Grattis!!! man tackar ;).

Underbara Therese kom hit igår så vi spenderade kvällen åt att snacka om... ja.... precis ALLT! Vi ses inte speciellt ofta så det va toppen att hon kom hit lite tidigare. Lagade mat och kollade på en halv film. "Zodiac" rekomenderas! Ska snart se klart andra halvan av den. Idag blir det en sväng till A6.. hämta min lön och en sallad på Majoren. .klockrent! :D



Snackade med Viktor igår natt efter han varit ute... Vem sjutton går och häller en dricka över någon på Donken utan att personen inte ens gjort något? Sjukt bra att du bankade ner honom Viktor ;) Thats my man!! höhö





Nahe nu är klockan mycket, lär gå ner till affären och köpa lite toning så jag blir fin i håret :).

Vi hörs lite senare... tjipp!!

P.S Mamma, det är lugnt, Viktor bankade inte ner honom :P.

Vet du vad en chipskropp är? hahahaha! sååååå kuul!!


Tessan och Jag på SOF 2007 :)





Kommentarer
Postat av: Mamma

:)

2009-01-24 @ 12:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0