My Sunday

09-02-08


Vaknade 07.30 imorse..
varför? jadu.. det kan man fråga sig.
Va dock bra iom att jag hade tvättid til 14.


Blev en morgon med Americas Best Dance Crew. sjukt grymt! 


Vid 12 bar det av till gymmet med Ida. Tyvärr olika gym :S.
Som sagt är sommaren närmare än man tror så körde bål plus crossen.
Hur gött som helst när man känner det krampar i magen höhö :P


Tog med mig en stol in i duschen,
 satte igång lite skön music på datorn..
Kan ju va hur härligt som helst hihi



Sen vatt det handboll

 Eslöv- Önnered. Anna & Ia krossade de andra :P

Nu Lugi - Ystad IF...


Mina systrar säger ju att Gossip Girl är det bästa programmet..
så lär väl börja kolla denna säsongen :).



Melodifestivalen.. Hallo!?!? Vart är Björn liksom?     


Tack för igår Ida! Tacopajen blev en succé som förr :P


Snö??
 Till vilken mening efter jul?
 Det tycker jag är en bra fråga.
svar någon?




//Erica Ronnysdother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0