Ljuva Helg!

09-02-06

God Afton!

Snart bär det ut på vägarna för en cykeltur upp mot ekhagen och en kväll med
Tina, Kristoffer, Torres och Billy.

Det lilla kärleksparet är ute och kollar på nytt kök :).
själv ligger jag och kollar på ett av de roligaste programen ever...
ja precis. scrubs!
Amerikanska komedier kan ju vara det bästa som finns när man inte har någe att göra...
jag har iof sjukt mkt att göra egentligen..
men vi kör väl på när man inte orkar göra något.

Fredag kväll har bara börjat och en hel helg står framför mig. sååå underbart att inte ha några tider att passa.
Önskar dock att viktor var här :(.








//Erica Ronnysdother

Kommentarer
Postat av: mamma

Ekhagen??? Jag trodde dom bodde på Gräshagen. :)

2009-02-06 @ 21:13:53
Postat av: tina

Jag trodde vi bodde på torpa, men jag hade väl kanske fel =)

2009-02-07 @ 10:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0