Underbara Helg!

God Afton gott folk!


Hela torsdagen gick jag och längtade till kvällen för att Viktor skulle komma och hälsa på... när jag kom hem ringde han och frågade efter vägen... skulle komma runt 23... 30 min senare plingar det på dörren och där står han :). så gulligt! Jag såg dock inte alls fräsch ut. Hälsade knappt på honom innan jag sprang in i duschen hehe.

 

Fredagen va det tyvärr jobb men Viktor kom och hämtade mig på lunchen så vi iaf fick lite tid tillsammans under dagen :).
På kvällen gjorde vi något tillsammans som vi längtat efter ... gymmet :). hihi. supermysigt att träna tillsammans.
Det blev tacos och sen iväg till Becc och Alex. Spelade Alias vilket jag och viktor inte va nå grymma på :P. Nästa gång ska vi knäcka dem ;). (drömma kan man ju iaf :P)



Lördagen vart det en liten tripp på A6 och såå nära att Viktor fick in lite cash... meeeen Arsenal sabbade det.
 Hur kan de inte vinna liksom?!
Efter en mysig middag hemma bar det iväg till biosalongen och "Valkyria", en mkt sevärd film. Viktor sa något bra "om den här filmen nu är värklighetsbaserad, hur kommer det sig då att ma aldrig hört talas om det". Är det någon av er som hört något om Valkyria och mordförsöket på Hitler?


En härlig, solig vinterpromenad fick avsluta den underbara helgen :).

Tack så jättemycket Viktor!

Spelar Alias :p


Spelar Alias


Fyra snyggingar lirar Alias höhö :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0