tomrum

09-02-06

somnade halv nio. vaknade 23. kan inte somna om. har en stor klump i magen och halsen. mår kasssst!!!!

Varför????


gahh!!!!

har så mkt mkt jag skulle kunna säga här.
och det är väl på sin blogg man ska kunna uttrycka sina känslor.
. annars  är det läge att jag skriver en dagbok. 
med ett försök att uttrycka allt för mig själv iaf.

vill egentligen berätta för hela världen hur jag känner mig just nu
 men vill ändå inte att alla ska få veta....

Jag är helt tom samtidigt som jag har allt, precis allt, inom mig

vet inte vart jag ska ta vägen.

ligger i sängen, vrider och vänder på mig.
pustar och jämrar mig.
tycker synd om mig själv
 vill bara bort bort bort från alla mina känslor!!!!




det svarta hålet symboliserar mina känslor,
de varken finns & tar aldrig slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0