ordinary day...

09-02-04

Hej hopp!!


Jobbet gick verkligen säääämst idag!!

Tog en mysig fika med Ida på Kaffe Paus innan träningen. Borde göra det oftare. Supertrevlig :)

Körde 1 timme cardio... mer han jag inte för som ni alla top model fans där ute vet ju att det börjar klockan 20 och då är man bänkad framför teven :P

Stötte även på lilla söta rara Hanna två gånger, kul att ses lite sådär ibland när vi inte jobbar tillsammans längre :) :(

Fett tråkigt inlägg, inte vad som hänt utan upplägget.

don´t forget!
4 kvar på top model, följer det med spänning i de två återkommande veckorna!!!

Sov gott alle sammen. för det ska jag göra nu!!
tack och hej för mig!


//Erica Ronnysdother

Kommentarer
Postat av: hanna

Vi får planera in en fika eller nåt nån dag när jag kommer hem igen! =)

2009-02-05 @ 09:19:00
URL: http://hann4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0