Love Love Love Love!

09-02-08

Har tyvärr inte råd att betala 600 kr för min rosa drömbikini :(

så lutar nog mer åt den ni ser nedan... superduperfin!!
på henne iaf :P. ska snart till gymmet så får slimma till mig lite :).
Har några månader på mig så det ska jag nog ordna :).

Tråkigt nog är den rosa från Victoria´s secret och den leopardmönstrade från H&M vilket betyder att halva sverige kommer ha den..

that sucks!!


Hittade ett par skor , vill vill vill vill haaaaaa!!






Love Love Love Love!!

Kommentarer
Postat av: mamma

I bland är det bra tt titta på vad man har och inte bara vilja ha nytt mitt hjärta. Fundera på det och titta i plånboken hur långt det är till botten.

2009-02-08 @ 09:31:55
Postat av: becca

du fyller ju år snart! det går ju önska sig!

var e skorna ifrån?

har viktor någon blogg el?

2009-02-08 @ 12:30:01
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0