Kärlek


 
Vad är kärlek för dig?
Vad är kärlek för omgivningen?


Alla i världen känner kärlek och vi alla tolkar kärleken på olika sätt. 

Människan är inte skapad för att vara lika. Vissa är mer skygga och andra mer framåt. 
Jag tillhör kategorin som har lätt för att visa känslor, glädje som ledsamhet

Kärleken är lika viktig för alla människor, man som kvinna.

Kärleken kan vara mellan två människor.
Kärleken kan vara mellan två djur eller mellan människa och djur.
Kärleken kan vara till en idrott, till materiella ting eller till en leksak av ett barn.


Kärleken visar sig tydligt då man känner sig trygg med någon eller visar glädje till något.



 
Jag känner en stark kärlek till min familj.

Den visar sig som mest när vi alla är tillsammans och skrattar åt sånt bara vi fem varit med om. 
                                                                                                                                              Det är då familjebandet är som starkast.

Det finns de gånger man inte är världens bästa vänner
, de gångerna är få och bara tillfälliga. 
Jag vet att jag alltid kan lita på min familj

Kärleken till min familj och mina trogna vänner kommer alltid vara stark.


Kärlek

Det har kommit en ny sorts kärlek in i mitt liv, en kärlek som jag vill och hoppas ska förbli.
Kärleken är en människa som gör mig lycklig, som ger mig värme och trygghet.
Kärleken är längtan varje gång jag inte har dig nära.
Kärleken är din röst, ditt skratt och personlighet.



                                                                                                                                                                         //Erica Ronnysdother





Kommentarer
Postat av: hanna

vad fint =)

2009-02-01 @ 23:05:38
URL: http://hann4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0