De har anlänt

09-02-13

På torsdags äts det ärtsoppa på lördag är det fest,
men fredag är ändå den dagen som känns bäst...



Nu har mor och far anlänt i lilla Jerusalem :)


Med sig hade dem presenter till mig :D och räk- & avokadopaj... mums fillibabba!


Fick bland annat pengar och en mycket bra person våg som mäter fett etc :P


Min träning har verkligen lönat sig enligt vågen!

Väger 46 kilo.... amen sure bettan!!  hahaha!


Jag har inget tålamod för tekniska saker jag inte förstår mig på.

 Pappa tar sig an den imon hehe.


..körde en löprunda på runt 8 km efter jobbet med tanke på att jag käkade glass och sen paj :P



Imon är det kärlekens dag!


Tyvärr får jag inte fira den med min kärlek
 
...men att mamma och pappa är här och det är toppen! :)


Peace out!!

//Erica Ronnysdother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0