Aj aj aj...

09-02-20

Magen viker sig i smärta..
proppat i mig tabletter så jag kan somna och försöka få bort det.
Får se sen när jag vaknar om jobb är aktuellt.





Kollar på Gränsbevakarna i Australien nu på kanal 9.
Ännu ett proram jag rekomenderar..
för dem som gillar dokumentärer

Ett par har fått cigarrer i bröllopspresent
och skulle flyga över gränsen och är tvugna att
betala över 500 dollar för att det är inte lagligt
att ta in så mycket.
stackarna!

En annan snubbe försöker smuggla in kokain genom en barnbok..
skurit ut i omslaget och lagt i kokain för att sedan klista på första sidan..
290 gr kokain vilket motsvarar 75 000 dollar...
sjukt!! Bra jobbar bevakarna! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0