After Work

09-02-18

Efter jobb blev det After Work.. kan man säga så?:P

Gjorde först lite ärenden på stan
sen satt One to One gänget uppradade i soffan på O´learys..
såg lite kul ut faktiskt hehe

Alla hade beställt in käk..
jag satt länge coh funderade på om jag skulle ha mat lr inte..
det blev tillslut en trökig sallad..
för mat i magen va jag ändå tvungen att ha.

fick vänta typ 40 min på en jäkla sallad.. sämst ju!
och någon som va ännu sämre är att det va isbergsallad till en caesarsallad.
HALLO?!
Romansallad stod det i menyn men så fick man något fattigt skit!
 nej hörni!! Fy skäms på O´learys käk!!
Hamburgarna va tydligen torra och kycklingvingarna brändes i munnen..

Ont i huvudet idag med... inge vidare. Ska sova nu.. förhoppningsvis är jag bättre imon.



Fett trött sallad! (ej denna jag fick)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0