6

09-04-16

Vilken tur att termometrar finns alltså. Vaknade av strålande skolsken och under senaste veckorna med det vädret har det varit milda vindar och stekande sol. Men idag... idag var det bara 2 grader ute. *brrr*. Hade ju frusit snoken av mig om
jag gått min morgonpromenix utan tillräckligt med kläder.



Igår fyllde jag nästan år igen :D

Lämnade tillbaka ett par grejer ifrån H&M jag fick av systrarna. Så igår hade de köpt ett par skor till mig.
typ gladiatorsandaler! Dunderfina! Tackar och bockar :) Love you!
http://rronnysdother.blogg.se  och http://mronnysdother.blogg.se



Igår spelade Hallby mot Skövde hemma för kvalet mot div 1. de låg under med 6 bollar och stora delarna av publiken trodde säkerligen att det sklle sluta som förnedring. Men Hallby tog sig i kragarna och gick upp till 3 bollars ledning med fem minuter kvar. Tyvärr kom skövde ikapp igen och de gick och vann md 30-31.. Suger hårt!!
Mycket bra jobbat Hallby!! ta dem på söndag!!

   



Igår var en tjej här och kollade på lägenheten, lät intresserad så hoppas verkligen hon tar det för Erica i ett nötskal råkade trycka på säljes ist för uthyres så jag måste göra en ny annons om hon inte vill ha den. ingen lust att lägga ut 110 kr till.. det va bara en ren slump att hon hittade den.

       



Fixarlistan


- reumatologen
- skatteverket
- skomakaren
- banken
- present till becc
- kamera
- extern hårddisk
- adressändra
- ansökan till skola



Tack för alla kommentarerna på förra inlägget, antingen här eller på facebook.
(med  "tack" menar jag tack för att ni läste och reagerade")'



Tvättstugan kallar, hörs senare!

XOXO

Kommentarer
Postat av: becca

present till becc???

2009-04-16 @ 10:20:17
URL: http://rronnysdother.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Erica! Jag undrar vart den stora klockan är inhandlad? Mvh Sanna

2009-05-01 @ 11:01:47
URL: http://sabadell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0