Everything...

09-04-06

Idag åkte Rebecca och Alex med familj till Ayia Napa..
All inclusive och grejer.. hur nice låter inte det :D
Hoppas ni får dunderkul :)

Dari och gänget åkte till Mexico idag med.
Kan ju med vara huuuuur kul som helst.
De har spring break där jue :)



Idag har jag ringt min hyresvärd..
hyra ut lägenheten i andra hand? check!
svar: JA
Varför har jag inte fått någon elräkning på 9 mån?
svar: Du måste själv anmäla dig til Jönköping energi..
(jaha?! kunde inte någon sagt det till mig då?!)
Jag har fått ett mejl av dem för två veckor sen och gav ditt personnummer.
Så en faktura kommer nog snart

Amen guuuuuued!!! Den kommer vara på typ 6000 lr nåt :S



Hatar när inte tvättmaskinen fungerar som den ska :S..
och även att jag tänkte "jag sätter igång en maskin under tiden jag tränar..
kommer hem och ska lägga in i torktumlaren..
Såg då att jag glömt trycka på ON .. Gaaaaaah!!!


2 1/2 män nu.. riktigt bra  program :D

XOXO


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att det är ok med att hyra ut den. Bara att köra igång med landstinget och så vidare nu då.

Elen blir nig onte så hög. Inte mycke lyse eller mycke matlagning hos dej ju ;).



Kram hjärtat!



2009-04-07 @ 06:32:49
Postat av: erica

landstinget har inget sånt. ringde dm och de verkade som de tyckte jag va dum i huvudet.. nja ,.. men har datorn och teven på mkt... lr iaf datorn. batteriet ska ju gå ut innan jag laddar den och sånt.. men känns konstigt att ta ut sladden varende gång den är fulladdad liksom. får prata med pappa hur jag ska göra.

2009-04-07 @ 08:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0