Utgång plus påskfrulle

09-04-11
UTGÅNG
Har ingen kamera och min mobil är sämst att ta bilder med i mörker. så har inga goa bilder alls utifrån :(

Tina körde in mig till stan,. Hämtade upp Robin Östlin och Niclas Truedsson.. vidare mot hotellet
Trevligt att träffa allt folk och så. Bandet va jättebra som spelade... är dock inte så mkt för den musiken när jag går ut. RnB och House är det bästa! :).

Ida är ju för go med!! hahahahaha Hon ramlade mitt på dansgolvet när det va helt tomt, la sig i fosterställning hahaha!!
Ida - "jag skäms inte för något.. men det här tar fan priset, aldrig skämts så mkt i hela mitt liv!!! hahaha"
Hon drog sig vidare till lorden vilket jag med gjorde efter ett tag. Och det va fasen tur de.. Mycket roligare vill jag lova!

Träffade på min kära Linus :) och även Johan.
snicksnackade lite.. Efter mycket om och men blev det Toms corner för att Macke skulle tvunget at ha pizza hehe.
Det fick han inte :P. höhöhö.

Drog till Wille för efterfest.. stannade inte så länge.
Taxi till Bollgatan 6.. Men ingen Linus där inte... sååå svenstorpsvägen fick det bli.
Kom hem ca 04.30.. och jag va inte alls trött.. av någon knasig anledning

efter 02 med Linus, Johan och Macke va klockren!! Länge sen jag skrattade så mycket! Så sjukt roliga :D

       

      



PÅSKFRUKOST!
Äntligen en mysig familjefrukost, dock utan Rebecca :(
Vi målade ägg och hade det roligt.
 Fuskade lite i år och köpte schabloner hihi











Pappa stod vid fönstret
 "vill ni se Mattias nya flickvän?"
Jag och Martina rusade upp och smykikade.. hihii :P
Kan ju vara hur kul som helst :D



Nu ska jag skriva personliga brevet sen hälsa på Bengt-Erik.. tänkte göra äppelkaka till honom :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0