Susan Mayer

09-04-01

Gjorde ett quiz på facebook
Vilken desperate housewives-karaktär är du mest lik?

Jag blev  Susan Mayer vilket jag tycker va ett bra resultat.
jag gillar henne. hon är rolig och flummig :)

"Du är en väldigt klumpig person, men du har rolig humor och en älskvärd personlighet.
Du är inte av den smartaste sorten, men du tar dagarna som dom kommer.
Du är väldigt beskyddande, men det beror på att du bryr dig om dina nära och kära.
 Du kan verkligen inte laga mat.
"

Stämmer det på mig??? :)





XOXO

Kommentarer
Postat av: mamma

och du har och skall laga mat på Mallis. Allt kan ju inte stämma då. Men det andra är klockrent ;)

2009-04-01 @ 21:59:25
Postat av: Anonym

yes Agda de stämmer till 100 %

2009-04-02 @ 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0