Solsken i Jönköping

09-04-10

Efter städningen hoppade jag upp på cykeln för en vända på A6 och ny mobil :D
Meeeeeeen.. Jag och försäjaren kom fram till att jag borde avvakta lite. Visst min räkning va fett hög förra sommaren..
det berodde på att jag va utomlands. Och nu när jag varit hemma har räkningen inte överstigit 99 kronor.
Varför då ha ett abonemang på 299 kr? Känn väl lite osmart va?
Det va en snäll försäljare som inte försökte lura mig :)
Så nu kör jag på 99 kronors abonemanget ett tag till...



Kom på att David Andreasson Von Silfvertryffel (höhö) och Lenny E jobbade på coop (telia)
Gick bort en sväng och surrade lite med dem. trevlig värre :)

När jag cyklade hem stötte jag på en annan karl med hans jänta och cooling till baby :)
Bergets brorsa som gjorde att jag fick jobbet på magaluf! Tack du gode man för detta :P

Mycket kul att stöta på lite Mallis folk såhär i Jönköping hihi :)



Upp på cykeln igen och vidare mot City där Max satt på en uteservering...
sååå stannade och pratade lite strunt med honom.. alltid lika trevligt jue :)

Vidare mot ån från munksjön som mynnar ut i Vättern.
Massa ungdomar i solsken. inte ska jag vara sämre :P
Packade upp min filt och dator.
Satt och kollade lite skolor. Nu har jag nog ett hum om vilka jag ska söka iaf.
Batteriet dog 15.40 vilket va perfekt med tanke på att Joakim skulle kolla på lägenheten 16.00.
Tror han gillade den trots att den är lite flickig hehe.. Men detaljerna tar jag ju bort :).

Nu ska jag skriva personliga brevet till skolorna.

Smygfotade lite nere vid ån... för er skull ;P hihi
 




höhöhö. Hoppas inte han läser min blogg ;P
Men va ju tvungen att ta kort när du gluffsade i sig mjukglassen :)






XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0