Shoppingday

09-04-04

När mamma kom hit åkte vi och hämtade de två säckarna (martina och Kritstoffer) för en frukost på Mackmakeriet.
En tonfiskbaguette satt fint i kistan. Med lite krubb i magen var det dags för en shoppingtur i Jönköping city...
Och shopping blev det allt :P.

Efter att vi lämnat av säckarna åkte jag och mor till A6.
Gick in på telenor.. fixar snart ett nytt abonemang och ny mobil ..
ska bara betala min novemberräkning först ;P höhöhö.
Efter 5 timmar kurrade det i magen och en sallad på Majoren fick det bli :).

Åkte hem till Ida och Frida för att kolla på Idas nya coola frill. grymt hett blev det hörru!
Jag testade kläderna och frida fotade :P. (va fruktansvärt lång kö på gina så körde på känsla :P)
Ida följde med över till mig. kollade filmen från Sisu idrottsutbildarna jag är med i och robinsson :)

Gina Tricot
Jeans
Jeansshorts (lämnas tillbaka)
Rosa paljettopp
Svarta leggings (lämnas tillbaka)

H&M
Mintgrön jacka

Din sko
Rutiga tygskor

Dagens outfit


Mackmakeriet
       

Shopping :)
           

Vita strumpor i svarta pumps... nejtack :P


Majoren
   

Try on
   

Grannen har fest ikväll hehe


Tack för en härlig dag :)
XOXO
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0