Serveringsjobb 240kr/h

09-04-03

Klockan 15 idag frågade min chef mig om jag ville jobba på kvällen.
Jag sa ja.. ville kolla hockeyn, men lite extra cash är ju inte fel
speciellt nu när jag inte ska jobba imon som jag trodde.
(synd att Hv förlorade :(, men vi tar Färjestad hemma på söndag ist :)

Han sa att jag kommer få 210 kronor i timmen vilket är toppenbra för serveringsjobb
38 damer och en karl som skulle käka tre rätters med välkomst dryck och tilltugg.

Började 10.30 i förmiddags tll 16.30 och sen 17.30-24.00.

Lite bilder ifrån kvällens slit :)

Annika häller upp alkoholfritt :P


Välkomstdrink och tilltugg..någe olivgrejsemojs på :)




Kocken Björn, servitris Annika, Bossen Arre


Botten upp :D


Förrätten, vitlöksbröd med tzatziki på salladsbädd


Annika hugger in direkt :P


Ahnoar är nöjd över att hålla i en ölflaska ;P


Björnen fixar vitaminerna :)


Varmrätten, pepparstekt fläskfile med kantarellsås och potatisgratäng
eller ugnsbakad lax med någon sås och kokta päre :P


Efterrätten, Hallonpanacotta


Några ifrån gänget som skulle "uppträda" hehe


Ahnoar är toppenglad när han får diska :D


Min boss Arre :)


Annika och Ahnoar lirar :D


Annika och jag kör en trudelutt också :)


Tack för en trevlig kväll gänget :)

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0