Promenix & Blodprov

09-04-01

Lurendrejeriernas dag.. jag klurar för fullt  på mina bus . *moaahahahaha* ;P

Vaknade en hel timme före klockan skulle ringa.  upp och hoppa. här går ingen tid till spillo.

Tänkte passa på att sola och ta blodprov innan jobbet.
Gick en vända runt munksjön och mot scense för att få lite färg...
men nahe. det öppnar ju inte förrens 10..

Drog mig vidare mot vårdcentralen där jag möttes av en bitter tant
Det var inga i väntrummet. så jag ställde mig vid luckan utan nummerlapp..
 direkt då komemr två till som tar nummerlapp..
kommer fram till luckan och hon säger med bitter röst

- Har du nummerlapp?
jag - Neeej.. glömde de..
hon - Då får du ta en och sätta dig ner.



Amen guuuuud!! va ju inga där när jag kom liksom..sprarar ju på miljön..


Gång runt munken.. min kropp blir inte så symetrisk i skuggan hehe


Vårsolen är tillbaka :)



Då va man på plats i det andra väntrummet för att ta prover



Usch väntan, väntan, väntan...
       


Sköterskan sticker mig.. ser ni blodet hon drar ut :P höhöhö



Nu är klockan mkt.. jobb sen gymmet med Dari.. ska krossa dig i dips! höhö ;)

XOXO


  


Kommentarer
Postat av: Elin Mattsson

"Syster" Elin undrar varför du ska ta blodprov?Kram

2009-04-01 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0