On my way... (uppdaterad längre ner)

09-04-11

...to paradise and the garden of Sweden, Blekinge :)

Mamma ringer 17.50

Jag - Hallo
Mamma - Hej, är du på stationen nu eller?
Jag - Va? neeej, du sa ju att tåget går 18.30?!
Mamma - Neej, det går 18.12 (babbla på om något jag inte lyssnade på)
Jag - (i stressad ton samtidigt som hon snackar) Amen shit. aja.. hejdå!


Om jag vatt stressad eller. höll ju på att avlida, skulle hämta ut biljetten med.
Men jag han fram :) Tur att du ringde mig mor!! Tack så mkt!






Allvarligt talat!!
Det sitter en kille på ett säte. Det är tre lediga säten runt omkring honom
Sen kommer det (ursäkta ordvalet) en j*vla bitter fi**a!!

Hon - (bitter ton) Har du bokat plats?
Han - naeee...
Hon - det är min plats här..

Han får snällt sätta sig på en av de andra tre lediga stolarna.
Seriöst hur jobbig människa får man bli?!
Satt där och tuggade sitt tuggummi med öppen mun.

Mobilkamera är bra. ingen som vet att man tar kort :P
Kolla då! Hon ser ju riktigt bitter ut med mohahaha!!


Min plats var också upptagen
Men jag satte mig snällt på en ledig plats för att de inte skulel behöva flytta.
Kommer det sen en som har den platsen jag satte mig på
först då kan jag säga till den som satte sig på min.
Snäll som man är hihi :)
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0