My home

09-04-10

Idag har jag städat min lägenhet.. En karl ska komma och kolla på lägenheten..
Ska ju hyra ut den över sommaren.
Närmare bestämt Kim Boqvist bästa polare (jobbade med honom på mallis)
hahaha, hur sjukt är inte det!?!?

Tänkte för er som aldrig varit hos mig skulle få se hur jag har det..
Trevlig resa :P

Vilket påskök jag har :) (färgerna alltså, har en kyckling i fönstret)



Blev lite mörkt iom motljuset. Brukar ha fler blommor, men råkade ta dö på dem :S


Ericas romantiska hörna.. vatt det tänkt från början hehe
, går att dra för draperiet


My precious tv :)





Provade lägga i proteinpulver i min gröt och det gick utmärkt :D..
nu blev min gröt ännu rikare :)

Ska göra mig iordning för att cykla upp till A6 och ny mobil
Sen sätta mig ute på piren med datorn och skriva mitt personliga brev till skolan.
Vll inte sitta inomhus en såhär vacker dag :)

Hörs senare

XOXO

Kommentarer
Postat av: mathilde

Glad påsk! Vilken fin lägenhet du har, lycka till på Mallis. Jag saknar också påskmiddagarna på Solgatan.

Kram Mathilde

2009-04-10 @ 23:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0