Mamma

09-04-04

Jag förstår inte vad jag gör uppe nu.. Sovit 5 timmar inatt.jag som är ledig idag :S.. 
Jag tycker det är drygt att vakna klockan 13 och veta att hela dagen är borta.
I alla fall blir det storstädning idag, ser feaktiskt fram emot det :)
Ska spela hög musik och städa för mig själv... helst innan mamma kommer då
Hur dags kan man börja spela hög musik en lördgagsmorgon??


Som sagt.. mamma Carina kommer idag.
Pappa har beredskap så han följer tyvärr inte med upp.
Jag fick ett sånt ryck nu när jag låg här...
...vi kanske skulle ta e dagstripp till lager 157 :)
Fast vid vidare eftertanke.. hmm. nja.. alltså har ju pengar nu...
men skulle vara skönt att få behålla dem ett litet tag.
Är ju trots allt skyldig mina päron ett x antal tusen kronor.
Blir nog bara lite shopping här i jkpg :)



Ses snart mammsen min :)

XOXO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0