jaha?

09-04-21


Tobias He Påre Jansson Hej Jag heter Erica. Jag är världens BÄSTA person. Alla andra är som luft för mig. För jag är som sagt Världens BÄSTA person.... 13:44 · Kommentera · GillaOgilla · Visa hela samtalet

Fick det på Facebook.

Alla som känner mig vet att det är så långt ifrån JAG man kan komma.
Men tog ändå åt mig av någon anledning.
fick nästan tårar i ögonen och ingen lust alls att göra någonting.
Överdrivet.. i know.. men jag är en mycket känslig person som tar åt mig.

Tror jag tog åt mig för att jag vill vara en person ingen tycker illa om.
Vill tillfredställa alla och göra gott intryck på alla.
Jag vet att jag är naiv... och alla tycker inte om alla.
men ändå liksom. varför skriva så till någon man bara känner på ytan?

Jag skrev såhär i gästboken till "Alla vi som ska ner till Magaluf i maj"

"Tobbe vännen.. det går inte ritkigt ihop att skriva
"Har hört att de e många som ska åka ner den 3 maj. Så frågan är: Vilka blir det som ska ner då.
Ska DU?
Skriv isf i Gästboken o berätta vilket datum du drar ner..."
Förmodligen 3 maj då :P"

Och det var efter det jag fick det meddelandet.. gjorde jag något fel?

XOXO

Kommentarer
Postat av: hanna

Ta inte åt dig gumman! Vi som känner dig vet att du är ALLT ANNAT ÄN SÅN!! <3 pusspuss

2009-04-21 @ 18:01:29
URL: http://hann4.blogspot.com
Postat av: becca

fattar ingenting av ditt medd i gästboken. men skit i han den där tobbe!

2009-04-21 @ 22:10:11
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0