Helgen

09-04-21


Förlåt att jag varit  sämst på att uppdatera. hänt mkt i helgen men fattar mig kort. snart jobb.

i Fredags kom mor och far till Jkpg igen.
Hämtade Martina och drog till Rosenlund för att kolla på Kristoffers seriepremiär, vann med 3-1
Sen vatt de libanesiskt käk och filmen "the beach"
Mycket trevlig kväll!
(kanske jag skrev i förra inlägget?)

Lördagen va toppen!
Jag gick och handlade frulle till mor och far.
Gick in till stan med girlsen för att sola och köpa presenter till Ida och Frida, shoppade lite med:P.

Upp till Lerhagen för grillat och Ronnysdother / Ivarsson. När alex åkt til jobbet var det bara familjen kvar.
Va länge sen bara vi 5 umgicks så det var mycket uppskattat av mig :).
Spelade kubb , Föräldrar mot döttrar. Gissa vilka som vann? Precis.. döttrarna ;).
De andra damerna frös men pappa och jag fortsatte med lite boul. Jag vann med 7-3 höhöh :D

Födelsedagsfest hos Ida och Frida med lite singstar. Drog vidare till Jepsson och sen ut i jkpg.
Fick bli Karlsson. Aldrig varit där, men koll på inträdet har de inte. gött att slippa betala :P.
Efterfest på Klostergatan väntade. Riktig rolig kväll :).

Söndagen bar det av till Skövde för handbollsmatch. Tyvärr förlorade Hallby. Men vad gör det egentligen. Ni har varit jätteduktiga under seriens gång :).

Måndagen va jag ute och gick med en från efterfesten. trevlig värre. En annan från festen kom och kollade på lägenheten.
Sjukt gött att han tog den. så nu slipper jag oroa mig för at betala dubbel hyra. Tack :)

Idag Tisdag ringde sandra under min morgonpromenix. Grilla ikväll med lite trevligt folk. Låter mycket bra!! :)
Nu blire jobb!  Hinner inte lägag upp bilder nu.. tar så lång tid.. lägger upp här sen hoppas jag.. annars får du ta en titt i mina våralbum på facebook :)¨

XOXO

Kommentarer
Postat av: becca

du är utmanad! :)

2009-04-21 @ 17:16:45
URL: http://rronnysdother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0