Hallby kryper sig närmare...

09-04-05
..div 1..
Idag vann de över Aranäs med 25-15.

huuuuur bra som helst!! Tilda spelade klockrent i målet! Cred till dig!! :)
Nu blir det Skövde hemma den 15 april. Då sitter jag bänkad i Idrottshallen :)

Glad vinnare :)


Vågen, Vågen, Vågen!!!! :D


En glad Sandra :). tyvärr skadad :(



Jag och mamma va först en sväng på media markt och kollade på en kamera till mig..
Blev ingen just nu..men måste innan mallis. tog inte en enda bild där nere förra sommaren.
Denna säsongen kommer kameran vara min bästa vän :)
Testade också massagestolen när vi väntade vid kundservice.. dunderskön va den :D

Säg cheeeeeese!!



Pappa hade fixat så mamma kunde filma Tinas match och han samtidigt kunde se den hemma på datorn..
Typ som webcam nästan.. men tyvärr gick det inte filma samtidigt så mor fick ist uppdatera far genom sms.

Sen vatt det upp till Tina för krubb och hockey.. dagen började ju bra men slutar desto sämre när Hv förlorade..
två tunga matcher borta nu.. :S.. jag håller tummarna!! :)

Nu ska jag göra en "To Do" lista för veckan som kommer.
- ringa hyresvärden
- ringa landstinget och sätta ut min lägenhet i 2:a hand.
- skriva personligt brev till skolan
- ringa reumatologen
- lämna tillbaka kläder
etc. etc..



Kollar nu på en dokumentär om GHB på svt2. mycket känslor och tankar.
Får en att se till sitt eget liv och hur bra man verkligen har det.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0