Fredrik blir lurad!!

09-04-22


För ca en vecka sedan lurade jag Fredrik Andersson så det bara skakade om det.
Ringde upp honom idag för att berätta att jag bara drev med honom. moahahaha!

Lurendrejeriet 12 April 2009 ;)

   Erica:   hih. nejmen.. har fått en 3:a till bra precis.. jättenär till jobb.. precis vid en strippklubb. så kan extraknäcka där lite smidigt. plus havsutsikt 
Fredrik:   jasså, men lite najs då =) 
   Erica:   de som redan har åkt ner har inflyttningsfest idag :( 
Fredrik:   sugen på strippklubb? heh 
    Erica:   körde där lite förra säsongen. sååå.. det är inga problem  
 Fredrik:   jasså, men va kör ni där då?  
    Erica:   allt som finns på strippklubb. dansar antingen själv. lr med en anna tjej.. lapdance och sånt.. gästerna får se men inte röra..  
   Erica:    det är fräscht där 
Fredrik:   jasså, okej .. najs du =) 
   Erica:    klart 
   Erica:    finns dock riktigt äckliga män där.. vissa är så fulla så de deckar i fotöljerna heheh
   Erica:    bäst när de svenska kommer dit.. alltid snyggast hihi 
Fredrik:  killarna ?  
   Erica:   ja 
Fredrik:    heh, men då borde ju dina kompisar vart där o kikat när du kört med?
   Erica:   ja absolut.. då man känner sig lugnast faktiskt 
Fredrik:   jasså, trodde ja inte 
   Erica:   men de vet man ju vilka de är så ... 
   Erica:   til en början va de klart pinsamt och mkt nervöst för hur de skulle reagera och kommentarer dagen efetr och så.. men det va inga problem. .så efetr det va de bara lugnande 
Fredrik:    där ser man, inte blyg du inte:P 
   Erica:   hm.. ibland.. vissa situationer. trivs med min kropp så det är jag inte blyg för
Fredrik:   nedu, nu blire badet för min del 
   Erica:   okej 
   Erica:   men du vännen
   Erica:   du säger inte detta tilll någon där hemma va? 
Fredrik:   vad ? 
   Erica:   allt vad vi snackat om sista minuterna 
Fredrik:  de vet du :) 
   Erica:   :) tack 
   Erica:   hörs någon annan dag dåra 
   Erica:   sov så gott. tjilevippen :) puss å kram 
Fredrik:  absolut, desamma due =) 
Fredrik:  puss o kram


Kul va? :D


Lite av samtalet 22 April 2009

   Erica: 
duuu.. du vet det vi snackade om här om veckan.. med mallis och det?
Fredrik: ja, jag har inte sagt något!
   Erica:  haha bra det, men hörrru.. du förstår väl att jag bara skämtade med dig? klart jag inte gjort det ;)
Fredrik: meeen aahh. haha. tänkte väl det. Men jag trodde på dig. hehe
   Erica:  hehehe jo. Va väl för att jag inte skrev en massa smilegubbar eller skrattade. la det på en jämn nivå
Fredrik: Ja. du lät så seriös. Men det va ett riktigt bra skämt. Räkna med att jag kommer ge igen någon dag!
   Erica:  hehehe. jajemen, jag ska vara på min vakt!
Samtalet avslutas

Pucko rakt igenom :P.
Tror att jag extraknäcker som strippa och
 tycker det är gött att bli av med bröstvårtan
höhö knäppis Freppis ;)




XOXO

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skämta inte av sånt gumman, ja är ju tidigare strippare fröken;) Vem vet, kansje ja endrar mig o kommer ner å gör en sesong på Heaven;) yeah;) PUUUUSSSS

2009-04-23 @ 10:10:05
URL: http://ceciliemadland.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0