från en säng till en annan

09-04-11

Japp tänkte visa min dag i bilder :D..
ska sen skriva lite längre ner för er som är intresserade av det.

På morgonen kan jag se ut såhär, hyffsat sliten efter 5 timmars sömn, höhö
Från en säng...


Solen sken på Erikdahlbergsgatan :)


Sen vatt de jobb, Inte mkt folk idag så vi städade som bar den.
Josef städade kylen :O


Jag städade i värmeskåpen


Ahnoar rockade loss efter vi låst dörrarna. Rock star!! hehe


Slutade tidigare idag så passade på att sola sig lite grand
...till en annan :)


Nu kommer det för er som vill läsa.. inte så mkt men något kul på jobbet iaf.

1.Tycker det är så roligt när folk ska gå ner i vikt och de inte har en susning om vad de pratar om höhö.
förstår ju att alla inte kan veta allt.. men liksom basic grejerna.

Kom en ett par som sa..
Ja vi ska ju göra med IG nu (jag trodde jag hörde fel.. men de sa IG en gång till hehe)
Sen sa de. fast det är väl majonäs i såsen, men ni kör väl med lättmajonäs lr?
hahah GI handlar om att man inte ska käka kolhydrater..
Slopa potatisen och käka majonäsen liksom
. :)

2.Sen va de en annan rolig sak. kom in 4 grabbar.. tyckte de snackade som man gör i västra blekinge.
Nyfiken som jag är frågade jag vart de kom ifrån.. förvånansvärt svarar dem "Karlshamn"
hehe världen är bra liten :). De känner tydligen Ola Rasmusson också som jag bott granne med i alla min barndomsår :)

3.Min chef sa "Vi skulle inte haft öppet idag"
Det va jobbigt att höra! Hade ju kunnat åka hem igår.
Jag tänkte positivt och sa
"men nu fick iaf några mat i magen, och man kan ju faktiskt inte veta hur det blir en sån hör dag" :)

Nu är klockan 17.00 och jag lär göra mir iordning för Elleholm, Here I Come :D

XOXO

Kommentarer
Postat av: EmelieLiljeberg - IDOL 2009

Heej!

Vill bara kika in och önska en glad påsk! Hoppas du får en trevlig helg!



allt bra?

Kram

2009-04-11 @ 17:02:22
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Amanda

hoppas allt är bra & glad påsk! :D

2009-04-11 @ 17:09:52
URL: http://wannabemandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0