FOREVER

09-04-17


Klicka på bilden för att komma till hemsidan


Igårkväll var jag på en typ kurs om Aloe vera produkter.. hur man kan jobba som återförsäljare
Karin som höll i kvällen är underarbetad men överbetald och har jobbat med det i 5,5 år. Hur nice låter inte det :P

Mathilda Norman var det som bjöd dit mig. Va även endel fler som skulle komma men handbollsträningen förstörde lite.
Jag är glad att jag gick dit iaf! mycket intressanta naturliga produkter.
Tror ärligt jag skulle passa som återförsäljare, tror på produkten och vill tjäna cash :P
Dessutom är produkterna inte testade på djur.

Köpte ju en ny kamera och extern hårddisk igår så jag provade på camen lite :)

hoppade av bussen vid kinnarps :P


de borde fasen rusta upp scandic en aning utanpå


Mathilda med krämen hon sålde till mig  :)
  
        

krämer och dricka för välmåendet, 96% aloe vera + stbiliseringsmedel i drycken.
      

massage av Karin med forever heat :)



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0