Back to jönköping

09-04-13

Klockan ringde  08.30
och ville bara sova vidare
Skulle ta bussen ifrån Tingsryd 13.05 så var tvungen att gå upp för att...
...åka till Björn, min ortoped..
Vi snackade om mitt knä så jag kan få lite cash ifån försäkringsbolaget.


Åkte till Tingsryd 10.30 för att hälsa på farmor en sväng.
Va kul att få träffa henne igen :)
Fick ett par raggisar hon stickat, dundersköna :)


väl i Växjö fick vi vänta drygt en timme för att åka vidare till jönköping.
Vi gick mot kyrkan och beslutade oss för att gå in.
Jag kan ju verkligen älska gamla byggnade och kyrkor.
Växjös domkyrka va otroligt vacker!
De hade satt upp några jesusdockor och en soldat låg ner.
Tänkte vara snäll och ställa den upp men såg då en lapp
"Tack för vänligheten, men soldaten ska ligga ner" hahaha :P


Vi tände ett ljus och satte i en jättestor fin ljusstake
Jesus ljus i mitten och människorna runt om kring.
Ljuset är tillägnat farfar, gammla mormor/farmor.
Det for en massa känslor genom mig.
Ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Saknar er så otroligt!



Åkte sedan vidare upp mot jönköping..
Vi skrattade så sanslöst i slutet av resan.. :D
så tyst vi kunde men tror ändå folk störde sig..
va som tur bara 5 min hihi


Gick hem och bytte kläder .. två filtar under armen
och ner mot fotbollsplanen och martina där kristoffer lirade match.
vinst! Gott e de! Gjorde ett snyggt nickmål :)


Martina skickar över alla bilderna till mig imon
 då blir det ett helt inlägg med bara massa bilder :D


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0