Stress stress stress

Jisses amalia!


Jobb i Danderyd.

Sprang (1km) (i löpkläder)från jobb till tunnelbanan.

Hoppade av vid Gullmarsplan.

Sprang (2,5km) till gymmet i Hammarby Sjöstad.

Körde 5 ryggövningar á 30 min på gymmet.

Sprang (700m) till tvärbanan.

Hoppade av vid Gullmarsplan.

Sprang (1,4 km) hem.

Tröck i min två ägg och två knäcke.

Dusch, föna, platta, sminka

Ner till tunnelbanan igen. Av vid Gullmarsplan och in på Hemköp för att hämta Beccas present (resväska) som kommit med posten.

Tvärbanan till Liljeholmen och Beccas jobb.

Hej, lämna paketet, hejdå!

Sprang till tunnelbanan och här sitter jag nu på väg mot Sergels torg och SF bio med Sanna,Tessan & Elin.
Filmen börjar om 15 min... Skynda!!!!

Stress stress stress

Xoxo


Kommentarer
Postat av: Martina

Du måste ju skriva ut tider med.. Annars fattar vi ju aldrig riktigt hur stressigt det var! :)

2012-05-09 @ 22:42:14
URL: http://Http://martinaronnysdother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0