Hej, jag heter Erica, 25 år och senil!! :O

Måndag: Actic gym på Regeringsgatan (mitt i city). Jag parkerar min cykel utanför, går in och tränar ca 1 timme. Går in till omklädningsrummet för att byta om. Ska ta fram nycklarna för att låsa upp cykeln men... De finns inte där :O. Vart tror ni då jag lagt den?.. Jaaaa precis... Stressad som få springer jag ut till cykeln och där står den med nycklarna i cykelkorgen :D.

Tisdag: NK Saluhall på Regeringsgatan. Har precis varit på gymmet och ska köpa något käk innan jag ska vidare för jobb på Löplabbet. Jag parkerar cykeln utanför och går in. Väl inne tänkte kolla till klockan på iphonen för att se så jag inte blir sen. Jag hittar inte telefonen :O Vart tror ni då jag lagt den? Jaaaa precis... Åter igen stressad som få springer jag ut till cykeln och där ligger den i cykelkorgen :D.

Antingen är det något med cykelkorgen, Regeringsgatan, 29 timmars fre-sön jobb. Allmänt vimsig eller en kombination?

Xoxo

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0