Beccis födelsedags firande...

...eller hur var det nu? Ska hon gifta sig?

Jag hade styrt en liten överrasknings tipsrunda till becca som jag tror var väldigt uppskattad. Handlade om allt från vad hon önskar sig när hon blir stor till när hon fick sin första kyss :).

Innan utgång bjöd Becci på goda pajer, snacks och lekar. Efter en mycket trevlig förfest bar det av till Sthlm minglet. Vi gillar INTE köer så Sandra styrde upp detta med att flirta lite med vakten och påstå att vi var där på möhippa och den blivande bruden var Rebecca. Han köpte det totalt, hahhaha!
Efter flera timmars discodans var det dags att bege sig hemåt i soluppgången. Dessvärre kom jag på att jag hade glömt mina nyklar hos Rebecca nä de ropar min station i högtalaren. 30 min senare var jag hos Becci men tror ni att någon av de 3 som bor i lghen svarade? Näää precis. Efter en 15 försök på både mobilen och porttelefon (som tydligen inte fungerar efter 21) utan resultat började jag ringa runt till alla mina kontakter i Sthlm. Sista samtalet ringde jag 05.40 och då lyckades jag äntligen få en sovplats.
Så är det att vara glömsker... Jag tar den!

Iaf så var det en väldigt rolig kväll :D

Tack Becci för uppstyrningen och tack alla andra för medverkan :).

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0